השר דרעי: הבטחתי וקיימתי, שכר המינימום עלה ל-5000 שקלים

    אני מתרגש ומברך היום שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה. תנועת ש״ס בראשותי הבטיחה במערכת הבחירות האחרונה ונאבקה בחודשים האחרונים להעלות את שכר המינימום כדי שהעובדים, גם כאלה שזוכים לשכר מינימום יוכלו להתקיים בכבוד
    איתי גדסי 11 Comment on השר דרעי: הבטחתי וקיימתי, שכר המינימום עלה ל-5000 שקלים

    הפעימה השלישית, שכר המינימום עולה היום ל-5000 ש"ח בחודש, זאת בעקבות ההסכם הקואליציוני שערכה סיעת ש״ס עם הקמת הממשלה, בחודש דצמבר תתבצע העלה נוספת לסך 5300 שקלים לחודש

    אני מתרגש ומברך היום שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה. תנועת ש״ס בראשותי הבטיחה במערכת הבחירות האחרונה ונאבקה בחודשים האחרונים להעלות את שכר המינימום כדי שהעובדים, גם כאלה שזוכים לשכר מינימום יוכלו להתקיים בכבוד
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעקבות ההסכם הקואליציוני שערכה סיעת ש״ס עם הקמת הממשלה, הועלה שכר המינימום ל-5000 שקלים. בחודש דצמבר תתבצע העלה נוספת לסך 5300 שקלים לחודש. כמו כן, בהסכם הקואליציוני שערכה ש״ס בשיתוף יהדות התורה, סוכם כי קצבאות הילדים יגדלו מהיום ב-50 שקלים לילד.

    השר דרעי: ״דבר זה מצטרף לעשרות מהפכות של ממש בתחום החברתי שתנועת ש״ס הנהיגה בממשלה האחרונה. היום העניים פחות עניים, השקופים כיום פחות שקופים. תחבורה ציבורית זולה יותר בזכות זה שהעברנו את הכספים הקואליציוניים של ש"ס להנחות גדולות בתחבורה הציבורית. מתחיל. בשנה זול יותר לנסוע באוטובוסים וברכבות בזכות ההוזלות שהעברנו.

    השר דרעי הוסיף: "בקרוב תעריפי המים לשכבות החלשות יהיו זולים יותר, סייענו לספח ממש את אזור הצפון למדינת ישראל ולדאוג להעברת 15 מיליארד שקלים לטובת קידום הצפון. הענקנו הנחות גדולות לקייטנות קיץ לתושבי הפריפריה, השכונות, הנגב והגליל. הכניסה בקיץ האחרון לכל חופי הרחצה היתה חינם אין כסף. פעלנו בעוד תחומים רבים בעיקר למען השכבות החלשות. ש״ס בראשותי לא תנוח ולא תשקוט עד שהמהפכה תושלם״.\

    IMG-20170101-WA0020

    יו״ר ש"ס, שר הפנים, אריה דרעי הביע היום סיפוק רב מההחלטה: ״אני מתרגש ומברך היום שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה. תנועת ש״ס בראשותי הבטיחה במערכת הבחירות האחרונה  ונאבקה בחודשים האחרונים להעלות את שכר המינימום כדי שהעובדים, גם כאלה שזוכים לשכר מינימום יוכלו להתקיים בכבוד״.



    11 תגובות

    מיין תגובות
    1. 11

      אריה דרעי אנו מודים לך!!!!
      אני יודע שעכשיו כל "הקנאים" יגידו נו זה לא אריה דרעי… זה משהו שכבר היה קורה גם בלעדיו, כמובן זו היא בעיה ידועה בציבור שלנו, של כל מיני "צוציקים" שלא זוכרים אפילו את הקדנציה הראשונה של דרעי בכנסת ומתימרים להגדיר אותו כאחד שלא עשה ועושה למען הציבור, רבותי זה נמאס!!! איפוא הכרת הטוב שלכם??? גם אם מה שתגידו על אריה דרעי זה נכון, האם מישהו פה יכול לקום ולומר אריה דרעי פגע בי? הרי אתם אפילו לא יודעים כמה הוא עוזר לכם! מה אתם לא משתמשים בתחבורה ציבורית? אתם או ההורים שלכם לא עובדים או לומדים בכולל? מה אתם ממש מנותקים ממה שקורה וכמה שדרעי פועל ועושה למען הציבור? תשאלו את כל ראשי הישיבות מכל החוגים והזמנים כמה שהם חיביים לאיש הזה, אז מאיפוא השנאה הזו? אתם אסרי תודה! תלמדו לומר את זה!!! זה לא ממש קשה הנה…תודה!

    2. 10

      הבעיה שהכל עולה
      חלק ניכר מהבעיה זה המאפיה שנקראת ההסתדרות שדואגת לחזקים בעיקר כמו עובדי חברת חשמל ואז גם מחיר החשמל עולה וכו'

    3. 9

      למה לא יודעים להגיד תודה שמגיע רק לרדת על שס אפיה אלו שכל החיים רק יורדים על שס באו תגידו תודה אלא ודאי שכולכם מדברים מאיטרסים

      1. כל הכבוד!
        מרגישים את המאמצים של אריה דרעי במחירי התחבורה שהוזלו משמעותית,
        בשיוויוניות של אירוע התרבות למגזר החרדי.
        וגם בשכר מינימום.
        לאיש הזה יש ס"ד מבורא עולם והוא משתמש בה.
        מגיע לו בהחלט : תודה!

    4. 8

      "הבטחתי וקיימתי"??
      למי?
      אריה דרעי הבטיח לעזור לשקופים! השקופים האמיתיים הם החרדים! איך בדיוק נהנים החרדים מהחוק הזה?
      הרי רוב נשות האברכים עובדות בהוראה, למה דרעי נתן לתקציב המדינה לעבור מבלי להגדיל את תקצוב החינוך החרדי
      שישלמו לגננות והמורות כמו בני אדם??? מוסד חרדי מוכש"ר או פטור מקבל פחות מ- 10% תקצוב ממוסד ממלכתי! אפילו רשת החינוך של ש"ס במספרים אמיתיים מקבלת פחות מחצי תקצוב!
      ומה עם הנשים החרדיות שעובדות בחברות הייטק ומקבלות שליש משכורת לעומת החילונים??? למה לא רואים שינוי בזה? ואפילו לא שומעים בזה את קולו של דרעי?
      ומה עם יוזמה של הקמת מקומות תעסוקה לחרדים המפרנסים בכבוד על טהרת הקדש? בזה לא שמענו דבר וחצי דבר מדרעי, למרות שהוא עומד בראש מפלגה ותיקה שכבר מזמן הייתה צריכה לחולל שינויים דרמתיים בכל הנ" כמפלגה שרוב מצביעיה חרדים!
      ומה עם הדיור לחרדים???? בקיצור הכל רעש וצלצולים! עם זה חרדי ממוצע לא הולך למכולת ובטח לא קונה דירה!

      1. מוסד מוכש"ר מקבל 21,000 ש"ח לחודש לכל גן ילדים,
        מספיק כסף בשביל לשלם לגננות ולסייעות את שכרן המלא!!

        1. מידה כנגד מידה:
          הם עושקים את הגננות והסייעות – המדינה עושקת אותם!

    5. 7

      חצופים עד מתי יהיה לכם תלונות כפויי טובה , אין עוד שר בממשלה שכך מתאמץ ודואג לציבור שלנו!!!!!!!!ישר כום אריה!

    6. 6

      תיהיו במקומו במקום שאר החברים בכנסת מה אתם חושבים שחברי הכנסת מלאכים???????????????אנשים מאבדים פורפורציות——-תגידו תודה !!!!!!!!!!!!!!

    7. 5

      כן הם עושים מה שהם יכולים מעל ומעבר, תודה לכם ח"כ!——עזבו , תמיד יהיו אנשים שיהיה להם תלונות…

    8. 4

      ההודעה ה-1 כל מילה במקום , מגיע לאריה את כל מלוא הערכה